Изјава за политика за приватност, собирање на лични податоци на корисниците и нивната употреба
При обработка на кредитна картичка трансакции преку е-трговија, трговец пренесувања на корисникот за да на страната каде што банката се врши безбедно да внесете податоци на картичката од страна на корисникот.
На овој начин, да се постигнат следните цели:
На трговецот нема информации за картичката, а со тоа се ослободува од исполнување на дополнителни услови за безбедност (линкови се безбедно и сигурно складирање на податоци), кои досега беа услов за овој тип на бизнис.
Банката е во развој на нова функционалност за исплата портал и се усогласува со сегашните барања на Виза, Мастеркард и American Express, овозможувајќи им на трговците на мало да се фокусира на клучните бизнис.
На страна да се пренасочи кон купувачот при што плаќањата, наречен домаќин на плаќање страница (ХЕ).
Заштита на личните податоци
Во име сајтови airfantast.com avionskibileti.mk и ние сме посветени на заштитата на приватноста на сите наши клиенти. Ние собираме само потребни, основни информации за клиенти / корисници и податоци неопходни за бизнис корисниците и информации во согласност со добрите деловни обичаи, а со цел да се обезбедат квалитетни услуги.
Ние им даде на корисниците избор вклучително и одлуката дали или не сакате да се избришат од мејлинг-листи се користи за маркетинг кампањи. Сите информации за корисници / купувачи се строго доверливи и се достапни само на вработените кои се потребни таквите информации да ги извршуваат своите должности. Сите вработени во компанијата Airfantast и avionskibileti.mk сајтови се одговорни за почитување на начелата за заштита на приватноста.
Политика за приватност
Оваа политика ја опишува практики податоци и приватноста се применуваат за avionskibileti.mk, околности и настани на кои се собираат информациите од страна на компанијата Airfantast Ltd. или во нивно име. Кога ќе обезбеди вашите лични податоци, вие се согласувате со практиките на информации на начин опишан во оваа политика.
Заштита на доверливи информации за трансакцијата
При внесување детали од Вашата платежна картичка, чувствителни информации се пренесуваат преку јавна мрежа во заштитена (шифрирана) форма со користење на SSL протокол и PKI системот, како што во моментов најнапредните криптографска технологија. Безбедност на податоците кога шопинг, гарантира процесор платежна картичка, Банка Интеса Београд АД, така што целиот процес на исплата се врши на веб-страницата на Банката. Ниту за момент кредитна картичка податоци не се достапни на нашиот систем.
Видови на известувања до корисниците за промоции
* Реклами
* Летоци
* Билтени
* Поштенски писма
* Каталози
* Пошта
Видови на собраните информации
Информациите Airfantast Ltd. може да собира се:
Вашите информации за контакт (име, презиме, поштенска и e-mail адреса, телефонски број)
* (Број на кредитна картичка, превозот адреса) собирање и испорака на информации
собирање на информации
Додека продавниците или ги искористат предностите на услуги на располагање, ние може да побара за вашите лични информации. Ова може да се случи во следните случаи:
* Кога ќе се регистрирате онлајн корисничка сметка
* Со купување на авио билети
* Учество во натпревари, подароци, анкети и истражувања
* Да се воспостави контакт преку веб-страницата на
* Учество во други активности Airfantast-aKorišćenje информации
Собраните информации се користи во следниве случаи:
* Пополнува барање за билети или информации
* Организација и управување на лојалноста
* Обезбедување на услуги на клиентите
* Организација и администрација на натпревари, подароци, анкети и истражувања
* Спроведување на истражување и анализа
* Испраќање информации за маркетинг цели
* Врши и други деловни активности
Собирање на информации за другите или други
Ако ни даваат информации за други лица или ако друго лице да обезбеди информации за вас, тие ќе се користат исклучиво за целите за кои се доставени. Како пример за овој тип на информации не може да се определи адресата на пријател, кој ќе биде доставен до картичка или e-mail адресата која е снимена преку “пријател” или преку некои други опции.
Пренасочување на лични податоци
Airfantast d.o.o. Не продаваат и не изнајмување вашите лични информации на трети лица.
Airfantast d.o.o. Тие можеби ќе треба да се пренесат информации за одредени трети страни, како што се нашите агенти, центри за услуги или други претставници кои вршат во нашето име. Оваа акција може да се преземат во следните случаи:
* Пополнување на корисникот налози, односно. Издавање на авио билети
* Испраќање маркетинг Известувања
* Испорака на авио билети преку е-маил
* Одржување на клубот за членство
* Извршување на кориснички услуги
* Спроведување на истражување, анализа или други прашања
* Испраќање на редовни поштенски или електронски пораки
* За обработка на кредитна картичка
Трети лица, со кои airfantast d.o.o. Тој има договор, овластени за користење на проследени информации исклучиво за целите за кои тие се ангажирани. Како дел од договорот со нив, тие се обврзани да ги следите правилата на приватноста кои ги праќаат и да ги преземат разумни мерки за да се осигури безбедноста на вашите лични податоци.
Airfantast d.o.o. Тоа на крајот ќе бидат принудени да го достави лични податоци на правосилни судски органи, во согласност со судска покана, судот инспектори или поинаку не е определено со закон. Ние, исто така, го задржуваме правото да се известува органите на активности за кои мислиме дека се нелегални истражни мерки. Airfantast d.o.o. Јас може да го проследи одредени лични податоци во случај дека постапката е разумно потребни за заштита на правата, имотот и безбедноста на другите и себеси. Слично на тоа, личните податоци можат да се праќаат во случај на корпоративните продажбата, интеграција, стекнување, распуштање или сличен настан.
Можност за неприфаќање на маркетинг активности
Откако ќе се соберат вашите информации, ние може да ви испрати маркетинг известувања кои содржат поволни понуди, промоции, акции за продажба и други објекти. Имате опција за прифаќање на идните маркетинг известувања за airfantast во секое време. За да престанете да примате известувања маркетинг, треба да преземат која било од следниве опции:
* Следете ги инструкциите за исходот во маркетинг примените известувања испратени од наша страна.
* Во текот airfantast d.o.o. Повик Centara со јавување на телефонскиот број +381 21 4243 34 или +381 69 4243 424 (од понеделник до петок, за период од 09h до 7 часот)
* Со испраќање на e-mail адреса за да info@airfantast.com или info@avionskibileti.mk со темата на “Одјави”
* Со испраќање на писма на адреса:
Airfantast d.o.o.
Јеврејска 10
21000 Нови Сад, Србија
Кога испраќање на е-пошта и писма, ве молиме внесете го вашето име и презиме, адреса, телефонски број, e-mail адреса и да се одреди кој тип на маркетинг рекламирање (n.p.r. e-mail, директна пошта букви) не сакаш да го добие. На овој начин, идентификација на вашите ќе бидат обезбедени во нашиот систем успешно да се процесира вашето барање.
Airfantast d.o.o. ќе ги преземат сите неопходни чекори за реализација на вашето барање да престане маркетинг известувања. Ве молиме имајте во предвид дека се должи на обработка на податоци, поштенски и системски рокови, оваа постапка може да трае 5 работни денови за е-пошта и 2 недели за директна пошта. Иако оваа промена нема ефект, тоа е можно дека во тој период ќе продолжи да се нашите маркетинг известувања.
Исто така, треба да се има на ум дека и кога ќе се најавени од маркетинг известувања, ќе продолжи да се добие бизнис известувања како што се потврда за авионски билети, информации за статус за членство во клуб или други известувања во врска airfantast
Обезбедување на безбедност за лични информации
За секоја онлајн купување онлајн, мерките за безбедност и разумни мерки се применуваат за да се спречи загуба, злоупотреба и неовластен пристап до вашите лични податоци кои се под наша контрола. Airfantast d.o.o. Тие не можат да обезбедат или да ја гарантира безбедноста на сите податоци кои се пренесуваат преку e-mail, па ќе го направи тоа за своја одговорност.
Бидејќи безбедноста на вашите лични податоци е висок приоритет, преземени се бројни активности за да се овозможи сигурен, прецизен и сигурен пренос на податоци. AIRFANTAST D.O.O веб-страниците Тие користат технологија за енкрипција, како што се Secure Sockets Layer (SSL), за да се заштити вашите лични податоци за време на пренос на податоци. SSL енкрипција на податоците го прави од редот, како што се вашето име, презиме, адреса и број на кредитна картичка.
Да се подигне нивото на безбедност, кога создавање на корисничка сметка на нашиот сајт, ќе треба да изберете личен код кој треба да содржи 6-30 писма вклучувајќи комбинација и букви и броеви. Вие сте лично одговорни за зачувување на тајноста на код или корисничка сметка податоци.
Користење на Интернет Колачињата (Cookies), други технологии и трети лица за собирање на податоци
колаче Интернетот е мал фајл кој веб-сајт или е-пошта испраќа на Вашиот интернет-читач, кои потоа можат да го зачувате на вашиот хард диск. Нашиот веб сајт и е-мејл пораки користат интернет колачиња максимално да го персонализирате на процедурата за купување на нашата веб страница. Колачето симулира континуирана конекција. Тие им овозможуваат на информации за информации во врска со вашите поставувања и сесии и им овозможува пристап до веб-сајтови, без restitutionalization.
Веб читателот (Browser) може да се постави да не прифаќа колачиња интернет. Во овој случај, ќе бидете во можност да се види нашата веб страница, но нема да биде во можност да се создаде корисничка сметка.
Нашиот веб сервер автоматски ги прибира информациите како што се адреса (URL), веб-сајтови кои сте дошле, кои страници сте ги посетиле на нашата веб страница, која веб читателот е да се разгледаат нашата веб страница и други статистички податоци кои ни помагаат да се разбере и да се разбереме како посетителите ја користат нашите веб-страници .
Веб-страница авиокомпанија и airfantast.com користење услуги кои обезбедуваат трети страни и кои во наше име, онлајн, анализа на сообраќајот и посетеноста на нашата веб-сајтови. На овој начин, анонимни информации за вашите посети на нашата веб страница може да се собираат и вашата интеракција со нашите реклами. Технологии слични на оние што се опишани во претходните ставови може да се користи за овие потреби, со цел да се измери ефективноста на рекламирање и e-mail.
конверзија
Сите плаќања ќе се вршат во локалната валута на Република Србија – динар (ДРС). За прикажување на информации на цените во други валути, а се разбира дека ги дефинира IATA се користи. Износот на кој Вашата платежна картичка ќе биде задолжен ќе биде изразена во вашата локална валута преку конверзија во иста во текот дека употребата картичка организации, кои не може да се знае за нас во времето на трансакцијата. Како резултат на оваа реализација, постои можност за мала разлика од оригиналната цена наведени на нашиот сајт.
контакт
Ако имате прашања или поплаки во однос на приватноста и безбедноста на вашите податоци, или ако имате било какви знаење или сомневање на приватноста или безбедност, ве молиме контактирајте не во било кој од следниве начини:
* Повикајте нашите Call центар на +381 21 4243 34 или +381 69 4243 424 (Понеделник до Петок во период од 09h до 19 H 19 ч)
* Испрати барање до e-mail: info@avionskibileti.mk
* Со испраќање на писмо на адресата
Airfantast d.o.o.
Јеврејска 10
21000 Нови Сад, Србија
Опис на испорака на владата
По резервација, а изборот на Виза, Мастер или American Express картичка ќе бидете пренасочени на страницата за безбедност Банка Интеса, каде што ќе се плати. Кога трансакцијата е успешно завршена во пошта, ќе добиете е-маил до крајот на денот кога се врши онлајн шопинг.
По е-маил доби со потврда на резервацијата во следните 10 минути, ќе добиете е-маил со инвестиција на плаќање. Ако вашето патување започнува во следните 24 часа, ве молиме јавете се на телефон на +381 21 4243 34 или +381 69 4243 424 текот на работното време (од понеделник до петок, во периодот од 09h до 7 часот) или со испраќање на пошта на info @ Ава .me
Плаќањето може да се изврши во било која банка (трошоци за провизија оди на вашиот товар). Клиентот е одговорен, пред било кој начин на исплата, проверете резервација картичка која пристигна во неговата пошта или по факс (име на патникот, датумот и времето на летање, како и на дестинација), а дури потоа за исплата е направен од страна на инструкции поднесени за исплата. Ако било каква нерегуларност или грешка, корисникот е должен да реагира веднаш да се поправи грешката веднаш. Ако се забележи на грешка по карта се издава секоја цена, купувачот е на товар на свој трошок. Ако корисникот го прави исплата без белешка за грешка се смета дека е во согласност со сите податоци во резервацијата и дека овие податоци се точни и картички со такви податоци се праќаат на корисникот или на факс. Главна основа за издавање на авио билети е повик за голем број, кога плаќањето. Трговецот не го направи прашањето дали патникот го прави исплата како физичко лице или некој прави исплата на негово име.
Ако патникот врши исплата по 16 часот, во девица, во пошта info@avionskibileti.mk пратете ни докази за исплата или обоени уплатница дека плаќањето е јасно истакната во која исплата е направен како и повик на бројот.
Ако Вашата резервација мора да се издаде итно (24 часа или помалку), не заборавајте да ги споделите со нас за плаќање со испраќање скенирани или слика за плаќање на е-маил info@avionskibileti.mk
Испраќање на сите промени на промените / откажување / резервација и целата комуникација меѓу трговецот (воздух) и на клиентите (посетители) се врши исклучиво преку е-мејл дека клиентот ја напушти клиентот од страна на насоката на резервација на билет. А услуга без писмена реакција и известувања од страна на клиентот не ги преземат сите мерки на своја рака. Купувачот е должен да одговори на барање на трговецот во најбрзо време. Mail за да комуницира со трговецот е info@avionskibileti.mk
Во случај да не сте добиле е-мејл во период од 24 часа со вашата авиокомпанија билети ве молиме контактирајте со нас веднаш по телефон +381 21 4243 34 или +381 69 4243 424 или на mail info@avionskibileti.mk ако е купување надвор од работа време, односно. Тоа не е од понеделник до петок за период 9:00-19:00.
По снимањето на вашата исплата, ќе ви биде испратена на електрична карта, односно. Електронски документ – Ако сајтот не пристигне во вашата пошта на истиот ден ќе се направи вашата исплата до 8 часот до известува трговецот на info@avionskibileti.mk не добиле електронска картичка. Ако не се направи, но утре може да се случи дека на авиокомпанијата ја откажете вашата резервација или промена на цената, па затоа е потребно да се заврши дополнителни трошоци.
Враќање на средства, промени и откажување на лет
Во случај на враќање на стоката и се враќа на клиент кој претходно платил на дилер со било платежни картички, делумно или во целост, и без оглед на причината за враќање, airfantast d.o.o. D.O.O. Тој е должен дека враќањето е направен исклучиво преку Vis, EC / MC, Maestro и начинот на плаќање American Express, што значи дека на банката ќе го дополни барањето на картичка по барање на корисникот на картичката.
Во случај корисникот има направено платежна картичка за плаќање картичка и пари авиокомпанијата наплатат сметките авиокомпанија директно, на наплата на картичка на клиентите се врши непосредно по наплата од страна на трговецот. Авиокомпанијата ослободува средства и наплата на картичка на клиентите во рок од 45 работни дена. Airfantast D.O.o не може да влијае на брзината на ослободување на средствата и наплата на купувачот од страна на авиокомпанијата.
Во случај на откажување, промени или делумно откажување на одредена резервација, патување или друг производ или услуга се врши од страна на корисникот, Комисијата за посредување на Агенцијата нема да се врати, и таму е фиксен надомест што се пресметува на следниот начин:
Авио билети: 2000 денари на денот на засолниште или промени во плаќањето или промени на трошоците за откажување или промена на летот на авиокомпанијата, ако населени.
Во случај на промена на одредена резервација, патување или друг производ или услуга се врши од страна на корисникот преку една авиокомпанија, фиксен надомест за дополнителни трошоци преиздаване е минимум од 2000 динари за сајтот на авиокомпанијата.
Во случај патникот одлучи дека јас го откаже летот (доброволно се откажа патување) враќање на средствата се врши во согласност со условите на тарифата содржи купените картичка со фиксен надомест од 2000 денари по патник. Патникот е свесен за онлајн купување на авио свесни за условите на тарифата е во рамките на делот од тарифата детали (ограничувања) под секоја комбинација лет.
Начин на враќање на средствата на патникот
Во случај на оправдани поплаки од страна на патниците, како и во согласност со правилата на бизнис правила Airfantast D.O.O.O.O. Патникот прифатени при вршење на онлајн купување и во согласност со Законот за заштита на потрошувачите, ќе биде вратен на клиентите во дел или во целост директно на платежна картичка.
Наплата за авионски билети платени онлајн се врши исклучиво преку Visa, EC / MC, начинот на плаќање American Express, што значи дека банката на барање на продавачот ќе бидат вратени на сметка на картичката на корисникот на картичката, односно. директно на картичката платно. Фиксен надомест дека продавачот го задржува, кој на почетокот на овој член се наведени, се пресметува на промени или вратени на сајтот.
За да дознаете што се правата на патниците и во кои случаи е одобрен од страна на клик наплата на правилникот за правата на патниците во воздушниот сообраќај.
MoneyBack гаранција
Airfantast d.o.o. Гаранции дека на клиентите ќе бидат вратени во акција или целосно за откажаниот договор за условите на тарифата на авиокомпанијата (која патнички согласи и беше запознаен со склучувањето на договорот) и условите за бизнис airfantast d.o.o.o. кои се наведени во овој документ директно на картичката платно.
Low Cost
AirFantast D.O.O. Услуга им овозможува на посетителите на сајтот да книга и купување на авио билети за ниска цена компании (Wizz Air, норвешки, EasyJet, Air One, германската и многу други). Airfantast d.o.o. Тоа не сноси никаква одговорност кон клиентите за какви било промени што авиокомпанијата го прави.
Сите измени на датумите и времето на патување, откажување на летот или надоместок Корисникот е должен директно да се реши со ниска цена авиокомпанија. Во текот на било промена или поништување на d.o.o. резервацијата airfantast ја задржува својата комисија (плаќање) за порталот услуга употреба и не се врати таа сума на клиентите.
Ниски трошоци за компанијата директно наплаќа пари од страна на корисникот картичка за жив карта.
жалби
Реклами на билет авионот и враќање на средствата се врши во согласност со условите на тарифата содржи купените карта и враќање на средствата одобрени од страна на авиокомпанијата. Патникот е свесен за купување билети онлајн со Условите на вториот чекор во делот на детали тарифа Тарифни бидејќи тарифи Услови се разликуваат од летот на лето.
Патникот може да испрати трговец на тужбата во една од овие два начина:
* Со испраќање на пошта на info@avionskibileti.mk
* Со испраќање на писмо на адресата
Airfantast d.o.o.
Јеврејска 10
21000 Нови Сад, Србија
Во двата случаи, тоа мора да бидат јасно наведени со кодот за резервација, име и презиме на патниците, карта број, телефонски контакт и адреса за да одговори на жалбите. Жалбата треба да ги содржи текст во кој се објаснува во детали што се однесува претставката, како и под кои услови има ситуација предизвика. После тоа, на трговецот заведува жалбата жалби книгата и одговара на патникот писмено со предлогот на решението.
Вие исто така може да испрати жалби со пополнување на формулар за жалба може да го симнете тука, или можете да ни испратите порака со барање да ви испрати документ.
Преуредено известување за производот / услугата и обврските
Airfantast D.O.O овозможува известување за пред-договор за услуги за купување и плаќање, и на следниов начин:
* Откако корисникот избира дестинација каде што сите достапни летови со точен лет, класа, информации дека авиокомпанијата е, без разлика дали е потребно целосно патување и колку време паузите последните од едната страна траат, а од друга страна, патникот веднаш презентираше Информации за дозволениот багаж, детали за тарифата на авиокомпанијата и деталите за летот.
* Кога клиентот ги известува сите детали и избира лет кој сака сите детали на една страница каде што клиентот може да ја откаже резервацијата за летови или влезот на купување до крај
* На последниот чекор, и пред конечниот заклучок на договорот и завршување на резервација / онлајн купување, условите на купувачот и Airfantast D.O.O се прикажани. кој е должен да го прочита. Кога е детално за сите купувачи со проверка на коцката лево (прикажано на сликата) ги прифаќа условите и воздухопловните компании и влегуваат во авион D.O.O. Тој ја комплетира резервацијата и затоа склучува договор со трговецот.
Поништување на договорот
Во секое време, и пред издавањето на авионски билет, клиентот може да го откаже договорот (резервација) додека е активен без никакви последици и трошоци. Ако патникот сака да го откаже договорот по издадениот воздухоплов, купувачот во овој случај во согласност со правилата на тарифата на авиокомпанијата и условите на Airfantast внесете го процесот на откажување на договорот.
Прописи кои се однесуваат на патните документи, визниот режим, девизните и здравствените прописи
Доколку корисникот патува во странство, треба да се почитуваат прописите во врска со патните документи, визниот режим, царината, даночните обврски, како и увоз-извозните регулативи и здравствените прописи. Одговорноста за почитување на горенаведените прописи е вклучена исклучиво од страна на корисникот. На вашата веб-страница на вашиот Airfantast D.O.O. Обезбедете одредени релевантни информации со цел да се обезбедат бенефиции. Во никој случај Airfantast D.O.O. не се одговорни за валидноста и комплетноста на таквите информации.
За да добиете валидни информации, корисникот треба да го адресира конзуларниот оддел / амбасада на земјата во која ќе патува или преку кој транзит патува низ.
Во ситуации кога еден патник купува единствена насока, царинската служба на појдовниот или дојдовниот аеродром го задржува патникот и бара дополнителна документација за да процени дека патникот сака да остане во својата земја без дозвола, да важи за азил или или што друго се чувствува е Не е безбедно за патникот да остане во својата земја или има некоја земја поврзана со земјата да патува. Во овие случаи, царинската служба на патниците може да покаже јасно и експлицитно кога патникот ќе се врати во земјата на воздухоплови, меѓународното патничко осигурување, покривајќи го планираниот престој во странство, и може да се бара да биде потребно да има повратна авиокомпанија билет.
Airfantast D.O.O. Во никој случај не постои одговорност за ситуацијата создадена на овој начин и ако царинската служба не му дозволува на патникот да влезе во авионот или од другата страна не му дозволува да излезе од авионот во земјата што сака лета. За случајот на патниците во авионот и распаѓањето на авионските билети, поврат се врши според условите на тарифата, која пропишува надомест на авиокомпанијата, кој е наведен во распределбата на средствата, промените и откажувањето на летот.
Airfantast D.O.O.
PIB: 112188885.
МБ: 21624071.
Директор
Горан Портиќ